Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture pokrenulo je postupak za izbor konsultanta za projektovanje i dogradnju železničkog čvora Bogojevo.
Kako je navedeno u dokumentaciji, Bogojevo je železnički čvor koji preko stanice Bogojevo povezuje glavnu železničku liniju Subotica – Bogojevo – državna granica sa Hrvatskom – (Erdut) i regionalnu prugu Novi Sad – Odžaci – Bogojevo.
Međutim, sadašnji koncept čvorišta je takav da ne omogućava realizaciju direktnih voznih linija između Pančeva, Novog Sada i Subotice i to je razlog zašto vozovi moraju da uđu u stanicu Bogojevo radi ranžiranja zbog promene smera voza. To, navodi se, dodatno povećava vreme putovanja voza i zahteva dodatno angažovanje osoblja, što podiže troškove prevoza.
Da bi se omogućio direktan saobraćaj vozova bez ulaska u stanicu Bogojevo, izgradiće se veza između pruga Subotica – Bogojevo – državna granica – (Erdut) i Novi Sad – Odžaci – Bogojevo u cilju formiranja tzv. triangle. Dužina nove železničke veze je procenjena na oko 2,5 kilometra.
Projekat se finansira iz zajma Međunarodne banke za obnovu i razvoj (IBRD) i Francuske agencije za razvoj (AFD) od 102 miliona evra, za modernizaciju srpske železnice.